Yasemin010 hamile kalmadan önce çok harika içiyordum yiyordum hatta bayıla bayıla içiyordum çift çizgiyi görünce anında kestim ama hiçte kolay olmadı bol keseden atamıcam açıkçası bırakana kadar bittim resmen doğuma çok az kaldı emzirirkende içmem umarım sonrada içmem ama içen bilir çok büyük eziyet resmen çin işkencesi 9 ay olacak ağzıma bir fırt dahi sürmedim ama Allah biliyor ya hala aklıma geliyor her gün olmasada en kötü iki günde bir hiçte öyle laylaylom bıraktım bebeğimi düşünüyorum vs böyle değil olay vicdanım elvermedi işin içindeyim tüm zararını tam anlamıyla biliyorum ondan içmiyorum ama içenide yargılamak mümkün değil