Yasemin010 Ben 5 yıl boyunca yenidoğan yoğun bakım hemşireliği yaptım . Sigara içen annelerin bebeklerinin illa sağlık sorunu olacak diye bişey yok . Ama siz diğer bebeklerle kıyaslayamadığınız için anlamayabilirsiniz . O bebekler aşırı sinirli, ağlayan , resmen nikotin bağımlısı dünyaya geliyorlar . Çok çok üzülüyorum. Ben de 12 haftalık gebeyim kokusuna bile maruz kalmamaya aşırı özen gösteriyorum . Annelerin getirdikleri sütlerin sigara kokması , bebeğin anne karnında maruz kalması tahmin edemiyeceğiniz kadar bebeğinize zararlı . Buna o kadar çok yakından tanıklık ettim ki . Keşke sizlerde görebilseniz belki biraz olsun bırakmanıza yardımcı olurdu . Hepinizin bırakması dileğiyle