Gokcedag Ogrendigim gunun sabahi ac karna 5 tane ictim gun icinde 1 paketi bulmustur o, aksam ogrendim 27 agustosta, bi daha deil.icmek kokusunu bile anlik da icime cekmedim. Bilincli anneler bunu yapmali, daha da icecegimi dusunmuorum
Bsrs Yasemin010 bende varım içen keşke içmesek ama olmuyor işte çok vicdan azabı duyuyorum ağlıyorum ama gene bırakamıyorum 😔
Duygunecla Yasemin010 yasemincim bende 10 haftalik oldum ve maalesef bırakamadım.ilk gebeligim de de içtim maalesef. Millet tiksiniyor brn resmen sigara aşeriyorum..
mervealtinipek41 Ben bıraktım sun 14 haftalık hamileyim ama şimdi de resmen sigara aseriyorum eşime diyorum günde 1 içeyim en azından diye ama çok karşı çıkıyor kendisi de sigara hiç kullanmadi onun için beni anlamıyor 😒
busrakl Yasemin010 ben bırak ak çok istedim ama olmadı doktorumda artık bukadar strese girceğime bırakma demek zorunda kaldı emin olun yaptığınız sinir stresin bebeğinize daha çok zararı var, oyüzden azaltabildiğin kadar azalt bnun içinde strese girme
Cerenn06 Yasemin010 Ben öğrendiğim de bıraktım daha doğrusu tiskinme geldi şimdi 12 haftalığım arada canım çekiyor ama içtiğim mentöllü sigaralar kalktı başka da içemiyorum zaten isabet oldu galiba yoksa dayanamazdım galiba .
Leylus Yasemin010 26+2 yiz.Aglama krizi geldiğinde 1 tane içiyorum sadece 10 günde 1 haftada 1 gibi ama vicdan azabından kavruluyorum tek kelimeyle çok zararı oluyormudur bu şekilde 😥😥
EbSa Ahh ahh bende ne güzel 4 ay tiksindim ne güzel hem bırakırım diyordum 🤦🏻♀️ Ama tiksintim geçmeye başladı içimden sürekli bi istek kalkıyor günde en fazla 5 taneyi buluyor onuda tütününü boşaltıyorum hevesimi alıyım diye vicdanım çok sızlıyor ama içmeyincede kafamdan onu atıp birşey yapamıyorum sürekli iç iç diyor sanki beynim 🤦🏻♀️🥺
Ysssm İçmeyenler yada sigardan hamilemkalınca tiksinenler çok ters konuşuyr kim ister evladına zarar vermek ya bende bırakamadım hala elimdede degil iradesizlik vs kız burda sigara içenleri soruyor içmeyenler gelsin azarlasın laf soksun demiyrr
Ayseyu Yasemin010 hamileliğimi öğrendiğimde içmedim tiksinmiştimde ama doğumdan 1 2 ay sonra başlamıştım tek tük içiyodum günde ama her emzirdiğimde vicdan azabı çekiyodum şimdi yine gebeyim bu sefer cidden tiksindim önceden biri yanımda içsede koklasam diyodum 🙈
Dsr Bende hamile olduğumu öğrendigim den beri iki tane içiyorum içime çekmiyor kendimi tatmin etmeye çalışıyorum kendime söz verdim yarından sonra daha icmicem bakalim 😁
dilaracalik29 [silindi] suan bıraktın bıraktın bırakamadın çok kötü... bende 20+1 im iyice azıttım mide bulantıları geçince çok üzülüyorum ama etrafımdakiler içiyo benimde içesim geliyo☹️☹️☹️