Swyhan46 AysennHE hadi hayırlısı ozaman bende 12 haftadayım yarın randevum var bakalım bizimki belli olacak mı😊
bilaloguzunannesi Swyhan46 13 haftalikken erkek dedi doktorumuz ama kesin değil diğer kontrolde net söylerim dedi 16 haftalliken de erkek dedi ❤ sağlıkla vaktinde gelsinler inşAllah 🌸