Deletedmom378 Swyhan46 doğsun bı poposuna vurucam valla maymun etti beni 2 defa özele gittim 1 kere devlete gittim sırf cinsiyet için 3 defa gittim 😂😂
maviserceli32 Swyhan46 en net 16. Haftamda öğrendim. Bazen pozisyon değilikliği sebebiyle daha geç öğrenilebilir.
Deletedmom378 Swyhan46 devlet hastanesinde tahlillerimi yaptırıyorum kartal Lütfi Kırdar eğitim araştırma hastanesi özel kizilaya gidiyorum canım sen hangi hastaneye gidiyorsun 😀
Swyhan46 Deletedmom378 ben Avrupa yakasında oturuyorum başakşehirde BHT Clınık hastanesine gidiyorum özele doktorum çok iyi diye oraya gidiyorum Soner pul
Swyhan46 Deletedmom378 Deletedmom378 12 haftamdayım iki oğlum var uzun aradan sonra eşimin kız çocuk diye tuturdu bi tane daha yapmaya karar verdim bakalım şansımıza artık nE gelecek 😊
Swyhan46 Mry45 korkma bende var sürekli kasık ağrısı bel ağrısı çocuk yerleşiyor diye oluyo falan dediler ben böyle durumlarda dinleniyorum hafifliyor