RuzgarsMommy sabredicem mecbur eşim götürmüyor çünkü 😣 persembeleri bazen yakındaki bir hastaneye geliyor doktorum eğer gelirse perşembe gidicem ama gelmezse 3 hafta bekliycem yapacak bişey yok. Tabiki sağlıklı olsun önemli olan o kız yada erkek farketmez ama öyle çok alıştım ki kizim diye sevmeye kizim olacak olmasına bir garip hissediyorum oğlum olma ihtimalini düşündükçe 😂