Valla benim bebişim bacaklarini kaldırıyor göstermiyor kendini özelde 16 haftamda 3 defa bakti tam göstermiyor ama kiza benzettim ben dedi 19.3 olduk tekrar gittik kontrollere yine bacağını kaldırdı doktora baya baskı yaptım bence kız dedi yine 4 Mart detaylı ultrasona giricem bakalim inşallah o zaman net ogrenicez 😀😀