Asl_93 0623-okay benim de canım bu aralar hep çikolatalı şeyler istiyor 🙈 ilk 3 ay ağzıma süremedim tiksindim 😂 doktorum demişti ama tatlı ve hamur çok yeme çok kilo yapar diye valla ben de dayanamıyorum çikolataya 😔
0623-okay Asl_93 özellikle sabah kalkar kalkmaz nasıl canım istiyor anlatamam hamilelikten önce de böyleydim zaten 😏😏
Btldndar Islim123 canm hiç kilo almaman imkansız ya ilk başlarda kilo verdin o yüzden aynı kilodasın yada bi tuhaflık var çünkü içinde bi canlı var o kilo alıyor rahim büyüyor bebeğin suyu eşi bunlarla 0 kilo imkansız.sen ilk başta çok kilo vermişsindir
Islim123 Btldndar kuzum 88 ile hamile kaldim ben verirken bebek kilo aldı zaten kilolu hamile kaldıgim icin de almadım maalesef:) 88 ile hamile kaldim şuan da 85 im
Minikbirkalp 15+2 56 ile hamile kaldım şuan 61 bucugum ama görünürde ben birşey anlamıyorum ama eşim şiştin diyor 🤭🤭
Gizem3410 Asl_93 ah ah bende ilk 4 ay 5 kılo almıstım şimdi 34 haftalığım bu zamana kadar 14 kılo aldimm 🙄
Asl_93 Gizem3410 bebişlerimiz sağlıkla gelsin de kilo önemli değil aslında canım 🙏🏼 Hamur işi veya tatlı mı çok yedin sen de ? ☺️
Asl_93 Hb12345 canım sen neler yedin? Hamur şekerli mi çok yedin? Olsun üzülme bebişin sağlıklı olsun önemli olan o 🙏🏼
Hb12345 Asl_93 yok aslında çok da yemiyorum şeker yok troid yavaş değil herşey gayet iyi bebeğim 2 hafta ileriden gidiyor gelişimi de çok güzel ama 36 kilo beni çok yordu normal doğumu yapabilirim bu kiloyla inşallah 😁😁
Asl_93 Selimemelek ödem var mı canım? Tuz tüketme dedi doktor bana ödem olmasın diye ama ben de tuzsuz yiyemiyorum 😔
Selimemelek Asl_93 ödemden anladığım şişkinlik yani öyle bir şikayetim yok benim tuzla ve şekerle aram yok ben ilk başlarda cok uyudum kafam kalkmıyordu kilom almam bu sebeple bence ama gece yemek yiyorum karnım cok acıkıyor