1Anne_ Asl_93 henüz yolun başındayız biz 2 buçuk aylık olduk kilo almadım ama kilolu hamile kaldım 70 kiloym 1.68 boyum🙈
Islim123 Btldndar kuzum 88 ile hamile kaldim ben verirken bebek kilo aldı zaten kilolu hamile kaldıgim icin de almadım maalesef:) 88 ile hamile kaldim şuan da 85 im
Hb12345 Asl_93 yok aslında çok da yemiyorum şeker yok troid yavaş değil herşey gayet iyi bebeğim 2 hafta ileriden gidiyor gelişimi de çok güzel ama 36 kilo beni çok yordu normal doğumu yapabilirim bu kiloyla inşallah 😁😁
Sevilozcan Asl_93 kilo hic onemli degl.bnce sağlıkla bebislerimizi kucağımiza alalim kilo nasilsa verilir😀😀😀
Edahmet29 Asl_93 o zaman ileriki dönemlerde alirsin mutlaka ben 41 kilo ile hamile kaldım 49 olmuşum hem önemli olan bebeğin kilosu 🥰