Tugbacolak ister istemez canım sıkılıyor tabi ama elimde değil ne yapim doymuyorum şansıma da 8 aydır bir defa bile bulantim olmadı 😊Doktorum bana da sürekli öğünlerini azalt böyle olmaz diyordu ama dediğim gibi yemeyince tansiyonum düşüyo benim 🤦♀️Adam da bıktı benimle uğraşmaktan artık birsey demiyo 😂😂İçinden ne yersen ye ugrasamicam diyordur 😬59 kiloyla hamile kaldım şimdi 77 oldum Allahtan boyum 175 yoksa top gibi olurdum 😂😂