Hlya-krcbn Defne hastanesini burda kimseden olumlu cevaplar duymuyorum benim gibi duymayan çok insan var ama tabi herkesin tercihi
sehrinehasret Mozaik hastanesine gidiyorum bende kontroller için ama ücreti Yüksek geldi sadece doğum için şehir hastanesini tercih etmeyi düşünüyorum. Memnun kalanda var gitme diyende kafam çok karıştı.
bilaloguzunannesi sehrinehasret renkli ultrason fotoğrafı veriyor mu doktorunuz 26+6 günlüğüz oğlumla henüz renkli göremedik bebegimizi
bilaloguzunannesi sehrinehasret iskenderun özel palmiye hastanesine gidiyorum kemal kılıça çok memnunum 😊 askeri personel eşim indirim de oluyor aynı zaman da ve doktorum çok ilgileniyor
Asilaymomm bilaloguzunannesi canım bnm esimde askeri personel yorumunu okuyunca sasrdm. Bnde palmiyeye gdyorum bundan hc haberm yoktu. Gırıs yaprkenmi sölyosn sadce
sehrinehasret bilaloguzunannesi benim eşimde askeri personel ama mozaik de yok indirim yada ben mi bilmiyorum ki🤦🏻♀️
Minikmucizr Esomera hiç gitmedim bilmiyorum ama Süleyman Arslan Ozan TURGUT ve Ertan Aydın bu doktorlar çok iyi