Minikmucizr Esomera hiç gitmedim bilmiyorum ama Süleyman Arslan Ozan TURGUT ve Ertan Aydın bu doktorlar çok iyi
Kdrmira Bende hatayliyim eger özele gidecek olursan Mozaik hastanesi ve defne hastanesini önerebilirim
sehrinehasret Kdrmira özele gidiyordum mozaik hastanesine. Ama devlette doğum yapmak istiyorum Özelin hem fiyat yüksek geldi hemde devlete iyi diyorlar boşa özele gitme. Kafam çok karıştı aslında.
Asilaymomm Deletedmom124 arkadas palmıye hastanesı yazmısya ondan sordum canım bende oraya gıdıyorum cunku
sehrinehasret Deletedmom124 yarına aldım bi doktora nette bi onun yorumunu buldum Mehmet Güvercinçi ismi. Memnun kalırsam yazarım sizede tekrar. Arkadaşımda başka bi doktoru önerdi Hasan büyükaşık.
sehrinehasret Kdrmira bende öyle istiyorum bakalım. Ama hep özele gittim doktor istememezlik yapmaz umarım bunca zaman özele gittim diye
Kdrmira sehrinehasret ozele gittiysen ozelde dogurman daha dogru olur ben doktor degistirmem hic 2 kizimi ayni doktor dogurtru suan 3.ye hamileyim ve o doktora gidiorum cnm