hilal_yener [silindi] olabilir benimde öyle oldu ilk zamanlar çok üşüdüm şimdi sıcağım ama ateşde basmıyor
Kardelenyigit [silindi] bende klima falan kapattırıyorum eşim inatla ısrarla açıyor 😅😅şuan 26 hafta içindeyim benim 2 haftadir başladı sizin çok erkenmiş 😂ben o haftalarda felaket üşüyordum ayaklarım falan 😅
Ceydaackgz [silindi] 🥵 işte ben.. elim ayağım hep ateş bana dokunanlar bu ne böyle diyo. İş yerinde klima açıp buz gibi karşısında oturuyorum. Ki çok üşüyen bi tiptim 😀 oğlum olucak benim de 🤰🏻