Zenmelike [silindi] çok normal, ağustos ayında taşlara yatardım ateş basmasından ama geçiyor 4. Aydan sonra, tabi sonrasında başka sıkıntılarbaşlıyor😊
Azracan [silindi] İnşAllah canım ama benim büyükler öyle diyor nedense ama gerçektende kızımda ısınamıyordum neler neler giyerdim ama oğlumda ateş basıyordu hep 🥰şuanda 9+5gebeyim gene ateş basıyor bakalım hayırlısı 😍
198723 [silindi] Hemde ne ateş eşim kombiyi yukseltiyo ben kısıyorum anlamiyo ateşimi hasta olursun diyo ayaklarım nasıl yaniyo normalde hiç ısınmayan ben şimdi yanıyorum
[silindi] 198723 bende öyle gece ben acılıyorum esim üstümü örtüyor hasta olcn benege bisey olck diyor 😂
Azracan [silindi] şahsen ben çok üşüdüm ne çoraplar ne patikler giydim hemde uyurkende eşim bana gülmekten bi hal oluyordu Sibirya fırtınasımı bu diye🙁
Serifecelik [silindi] epey normal 🤣 aynı dert bnde de var bnde sizin gibi kat kat giyinirken hamilelik öncesi bunda sanki ayaklarımin altı ve sırtımda ateş yaniyo gibi yaniyrm...