Blghnbas Htcncl merhaba 24+2 haftalık hamileyim sağlık ocağı doktorun onaylarsa yapalım dedi doktorum ise ben tavsiye etmiyorum dedi Bu durumda olan var mı
DamlaNazBay Blghnbas öyle birşey yok ne demek tavsiye etmiyorum sezeryan olmak zorunda kalsanız ve paslı herhangi bir şey dikişlerinize temas etse allah göstermesin kim verecek bunun hesabını o doktor ben sözümün arkasindayim diyecek mı acaba ? Siz sağlık ocağına gidin ebenizle ve sizden sorumlu doktorunuzla görüşün nedir ne değildir kendileri size açıklama yapar zaten 😊
Aysb Sinemhuma sinem hanım brbeğinizin ve sizin durumunuzu merak ettim inşallah mesajımı görürsünüz b3nim bebeğime de omfalosel teşhisi konuldu
Aysb Sinemhuma sinem hanım bebeğinizin ve sizin durumunuzu merak ettim inşallah konuşma fırsatımız olur
CansuTreci Htcncl evet erken yaptırılmasına en baştan karşıydı 30. Haftada tek doz yaptırdı. Çok derine inmedi sorduğumda ama vardır illaki bi nedeni 🤷🏻♀️
Hsna1 Htcncl bende burda okuduğumda çok tedirgin olmuştum ama yaptırdım sadece iğneyi vurduktan sonra ilaç içerde dağılırken hafif yanma hissi oluyor onun dışında çok şükür ağrım şişim yada herhangi aksi durumum olmadı rahat olmaya ozen gösterin sıkmayın kendinizi
Byzaa Canım bende 22+4deyim ve dün yaptırdım aşıyı bende igneyi yaparken duymuyosun ama tabi 1 hafta agrıyomuş aman aman abarttıkları gibi degil üstüne yatamıyosun Arada hareket ettirirken agrıyo okadar.
KymetKaplan Htcncl ben 17. Hafta da yaptırdım diğeri de 20 nisan da gün içerisin de agrı yaptı ama günlerce sürmedi
Akin59 Htcncl canim gitmeden yap tir yaparken acı falan yok oyle abartılacak gibi hem ben ıgneden o kdar korkan biriyim sadece gece kolun ağrıyor biraz buda 2 gün sürüyor kolun agarlasiyor gibi oluyor kaldirirken herhangi kötü bişey yok bende oldum ikinci adını da oldum bebis doğduktan snra 3 aylik en son aşımı olucam insallah
Eses Htcncl kişiden kişiye değişiyor galiba ben de de hiç agrı olmadı .. sadece o gün kolumu çok yormadım dikkat ettim.
hande123 Htcncl canım ben tam 28 . Haftamda ilk dozu yaptırdım 1 ay sonra tekrar yapılacak dedi . Hemşireye ve dr a sordum doğumdan 3 haftaya kadar yaptırabiliyormuşsun o yüzden sıkıntı yok içine sinmesini istiyorsan sağlık ocağına git söylüyorlar zaten
YagmurAnnesi Bende 24. haftada yaptirdim aşımı. 1 ay sonrasinda da 2. Aşı olacak. Benim de cok fazla ağrımadi. Sadece kolumda bir agirlik oldu o kadar. Hangi tarafiniza yatiyorsunuz ters kolunuza aşı yaptirin.
FundaR Htcncl ben 21 haftalığım dün ilk aşımı oldum ağrı şişkinlik falan olabilir dedi bana hemşire de hiçbişey olmadı bende. Demek bünyeden bünyeye farkediyor
Aysenn Htcncl bir korkunuz olmasın inşallah. Bende de hicbir şekilde acı olmadı. Ne olduğum gün ne daha sonra. Tek doz yapıldı. Inşallah sizde de bir acı olmaz 🤗
GlahBilgiliPelit Htcncl cnm korkutma kendini öyle çok ağtılı bişi değil. İlk dozda ipne oldugun gun bişi hissetmiyosun sonraki günler hafif kol ağrısı yapıyo ama gundelik hayatından seni alıkoycak bişi değil.. 2. Dozda benim hiç ağrım olmadı şükür. Gözünü korkutma doktorun ne zaman dıyosa o Zaman yap cnm.