Pembe evet yanlışlık var aşı toplam 5 doz sıralama bozulursa tekrar başa dönersiniz araya uzun uzun zamanlar girince işe yaramıyor çünkü aşı ilk aşı bu ayın 5 indeyse bir sonra ki bir ay sonra ayın 5 inde bir sonra ki doğumdan bir ay sonra bu 3 doz zorunludur sonra 2 doz daha var bunlarda yanlış hatırlamıyorsam yıl da bir olarak yapılıyor yani sıralama bozulursa tekrarlamak gerekiyor zararlı bir aşı değil çoğu şeyden koruyor aşılarınızı takip edip yaptırın 😊