Canlar iyi akşamlar, konu hakkında çok şey yazılmış ama bir de ben sorayım dedim, bugün tam 23 haftalık olduk, doktorum tetanoz aşısını ne kadar geç yaptırırsan o kadar iyi 24 gibi yaptır dedi. Ben de tam 24 haftalık olduğumda şehir dışına çıkacağım. Sanırım biraz acıtıyormuş ve ağrılı oluyormuş, o nedenle yola çıkarken yaptırmak istemiyorum. Gitmeden yaptırmak mı iyi yoksa dönüşte mi yaptırayım? Dönüşte çok geç olur mu? Dönüşte 24+5 olacağım.