ben 22.haftamda yaptırdım. doktorum çok da gerekli değil demişti, şimdi özel hastaneler vs temiz dikkatli ama ben yine de yapırmak istedim 🙂 çok korkuyodum hem aşı olmaktan hem sonrasındaki ağrılardan. ne aşının iğnesi acıttı ne de sonrasında ağrı sızı oldu çok şükür.. hatta eşim şaşırdı askerde olduğu zaman uzun süre canı yanmış, aşıdan önce söylememişti bana vazgeçmeyeyim diye 🙂)