UluElif benim doktorumda mutlaka yaptir bir zarari yok aksine seni ve bebegini koruyor dedi. Saglik ocagindaki ebe ile gorustum 20.haftanda gel dedi. 2.duzey ultrasonu da ayni gun cekilecegim umarim bir sikinti olmaz; ates, halsizlik fln. Calisiyorum izin sikintim var😔😔😔 herseyi tek gune sigdirmak zorundayim. Bi sorun olmaz di mi?