Bende yaptırdım hatta 5 doza tamamlamayı düşünüyorum çok şükür 2 dozdada ne kolda ağrı şişlik ne de ateş olmadı .Bebek içinde kendimiz içinde faydası var 😊tabi bünyeden bünyeyede değişebilir tamamen vücudun aşıya karşı vereceği reaksiyona bağlıdır umarım ağrısız acısız olur sizinkide 😊