Benim ilk hamileliğim 19. Haftamdaym bu haftaya kadar sürekli adet sancısı çektim servikal yetmezlikten dolayı mıdır diye sürekli aklıma geliyor ve dr fark etmekte geç kalırsa diye sürekli endişe içinde kalıyorum sizde daha önce böyle sancılar oluyor muydu