freuze canım geçmiş olsun. Bende 25+5 te kaybettim. Şimdi dikişliyim. Sürekli yatmadım. Sadece serkülaj sonrası 12.hafta-16. Hafta arası yattım. (heyet raporu aldım evdeyim sürekli. )
İkinci gebelik için acele etme. Acını anlayabiliyorum. Ben 7 ay sonra hamile kaldım Takrar. Bu gebeliğimde ilk üç ayımı doldurmadan 3 defa kanamam oldu, dedim heralde bu bebekte gidecek. O korku ilk bebeğin acısını tetikliyor , seni yıpratıyor. Tabi güçlü olursan atlatabilirsin.
Şuan 27 yi bitirmek üzereyim. Hala erken doğar korkusu var ama bebişimi Allah a emanet ediyorum ve bolca dua ediyorum.