Eyesoon Bnm de 22 haftalık bebeğim vefat etti erken Doğumla şimdi 12 haftalık gebeyim 10 gün sonra dikiş atılacak heyet raporu verecekler yatacam.Tüp Bebek bebeğim ,7 Yıldır beklıyoruz .Rabbim korusun zamanında gelir inş 🙏
ecemsuu Eyesoon Rabbim bütün bebeklerimizi yavrularımızı korusun inşallah hepimiz zamanın da alırız 🤗
ecemsuu Esrelf canım sana bişey sormak istiyorum sende benim gibi yatıyosun kaç kilo aldın hamilelik sürecinde
Esrelf ecemsuu 65 ile başladım. 61 e düştüm şimdi 71 kiloyum😊 sen kaç kilo aldın. Bu arada sürekli yatmıyorum ben yemek filan yapıyorum😄
Osoylu ecemsuu mrb 2 sorum olacakti rahim ağzı uzunlugun kac mm olmuştu dikiş atildiginda doktor bana da risk var dedi 11 hf da 28 mm olarak ölçmüştü. Şimdi 12.hf bitti kasik agrim çok sence rahim büyüdüğü için mi herkeste oluyor mu sağlıklı doğum yaparsın ins
ecemsuu Esrelf özür dilerim canım öyle hatırladım ben 72 le kaldım 69 a düştüm 75 olmuşum şok oldum dün 🤗
Esrelf ecemsuu yok canım ne özrü😊😘 Bence çok değil ya senin kilon. Bende bir ayda 5 kilo aldım hızla. Şeker yüklemesi yaptırdım. Şekerden şüphelenmiştik. Ama birşey çıkmadı. 24 ten sonra kilo alman düzene giriyor. Yemeği düzenli yiyorsan tabi.
Ebrarrrr ecemsuu bende aynı durumdayım sorun olmuyor inşşlah 16 haftamda atıldı şuan 27 haftadayım Allah'ın izniyle sonuna kadar gideriz inşşlah
Ebrarrrr Esrelf bende hiç batma hııssı olmadı o Nasıl oluyor Canm bide arada bir sancı Rahime giriyo sanıyesıyle cıkıo onemsemiyorum
Esrelf Ebrarrrr canım bu saate kadar olmadıysa bu saatten sonra da olmaz batma hissi😊 oturduğunda vajinaya sanki birşey sürtüyor gibiydi, ta iç tarafa ama. Geçti gitti şimdi😊 Canım sancı dediğin kasılma mı? Günde 5 defadan fazla oluyorsa ve uzun sürüyorsa doktoruna danış. Hele ki adet sancısı eşlik ediyorsa mutlaka git.
ecemsuu Esrelf yiyorum canım gecen hafta tatlı yedim ondan galiba bide fazla yürüyemiyorum ben onun içinde aldım 🤗
Funda17 Esrelf bende ayni durumdaydim 19 haftalikken 2 cm acilmam vardi doktorlar dikis istedi ben kabul etmedim surekli yattim simdi 33 haftaligim hicbir sıkıntı yok sadece progestan kullandim dikkat ettim bu zamana kadar geldim 😁
Ebrarrrr Esrelf Yoo kasılma degil tuaf sancı rahim içine giriyor bugün kaçkes oldu korktum aradım doktor yerinde degil pzrtsi gitcem dua edin korkuyorum Valah
Duyguakinnci ecemsuu Merhaba canım benimde 20. haftamda açıklık 1.9 cmdi progestan kullanarak şuan 37. haftamıza girdik çok şükür 😇🙏🏻
Esrelf ecemsuu canının istediği herşeyi ye aMa fazla kaçırma. Çok tatlı ve hamur işleri sana kilo aldırıyor bebeğe değil canım.
ecemsuu Esrelf hamur işi yemiyorum canım tiksindim ama tatlıdan vazgeçemedim gecen hafta kendime dur siyorum bu hafta
HaticeGirgin Selam benim de 17+3 de muayeneye 2 hafta öncesi 46 mm şi 36 mm düşmüş bana da progestan 200 mg verdi günde 3 tane vajinal evde yatıyorum bugün 18+0 olduk salı günü gidicem kontrole iyiyim şükür sancı ağrı kanama olmadı hiç sizde oldu mu ve sizlerin kaç mm di ??
Esrelf HaticeGirgin kanaman yoksa ve evde dinleniyorsan 40 haftalık bile doğurursun sen😊 rahim ağzı uzunluğun gayet iyi bence. 2,5 cm altında olanlar var.
Esrelf Ebrarrrr anlık oluyorsa ciddi birşey değildir ya sanmıyorum canım.pazartesi git yinede için rahat etsin. Bendede mantar vardı sanırım o kasılma yapıyormuş.İlaç kullanıyorum ve kasılma çok az var.
Ebrarrrr Esrelf gittim Canm ben dayanamadım sancıdan şimdi bile kıvranıyorum enfeksyon cıktı kanımda ve kum döküyorum bol su iç iki ilaç verdi 5 gün Kulan gel dddi sizde ihmal etmeyin gidin böyle bi sorun varsa rabbim emeklerimizi boşa cıkarmasın ben hep üzüntüden oluyor ama eşim le aramz cok kötü yüzüme bile bakmıyor hergun ağza alınmayacak sözler söylüyor herkesin yanında küçümsüyor bana senden nefret ediorum dior konuşmama izin vermior şuan bile hastayım bana bunu onu getir dior rabbim islah etsin ne diycem ki başka düzelir düzelmiycek bişey yoktur