Esra_cglr Ysmnkrbnskr he ay benim doktorunkininde bozuk 2 kilo fazla 😂😂veririz kız dogumdan sonra bosverrrrrrr😂
Gizem3410 Ysmnkrbnskr bende 33 haftalığım 14 kılo almısım doktorum cok kızdı ama anlamadığım şey bebek zaten 2 bucuk kıloya yakın olmus plasenta ağırlığı bebeğin eşi goguslerim ödem normal geliyor bana 75 olan gogsum suan 90 ee birde su var nesi fazla bu kılolarin🙄
Ysmnkrbnskr Gizem3410 daha 7hafta var ya onu da hesaba katıyorlar 15le tamamlasam bu süreci benim için ideal olur yine de. Doğumda toplam 7-8kilosu gidiyormuş zaten
Mekamu Son zamanlarda doktorlar kiloya çok takmış durumda tabiki çok kilo almak iyi birşey değil ama. Bazısı bence de çok abartıyor.
Yeni_anne_ Mekamu Neden abartsın ki sonucta onlara bi faydası ya da zararı yok bizim aldığımız kiloların sağlığımızı düşünerek uyarıyorlar. Benim doktorum da her şeyden ye ama abartma çok kilo alir da veremezsin dedi benin hosuma gitti o şekilde konuşması☺
Ysmnkrbnskr Mekamu Doğumun zor geçer hareketlerin çok kısıtlanır dedi. Şu an bile aslında etki ediyor hareketime yürüyüş yapmaya çalışacam daha fazla
Serifecelik Ysmnkrbnskr aynıyız hafta olarak... Sağlık ocağına gidiyrm 2 kilo fazla tartiyo eksik tartı diye bide kış vakti kalın kalın giyinip gittiğim halde öyle diyo ama Bn kndim ewde tartiliyrm ona göre 3 kilo eksik cikiyrm... Bnde şeker yüklemesinden dolayı 1 ay perhiz yptim elhamdülillah normale döndüm ve aldığım kilo ebeye göre 11 bana göre 8...
Limonlusu Ysmnkrbnskr canım hamileliğim boyunca 20 kilo aldım şu an bebeğim 1 aylık 12 kilo gitti 😊 inşallah devamı da gider kafana takma bebeğin sağlıklı olsun hızlı gidiyor emzirdikçe
Serifecelik Ysmnkrbnskr 🥰 benim 19 Nisan görünüyo... Kontrole gttim bu hafta doktorum bebeğimin normal doğum istediğimi sorarak şu anlık pozisyon normal doğum görünüyo dedi bakalım... Sizin cinsiyet belli mi
duygusm Ysmnkrbnskr Benim doktorum 17-18 kiloya kadar normaldir dedi - ki kilo konusunda hassastır. Size söylediği kilo zaten neredeyse doğumla birlikte gidecek bebek, amniyon, plasenta gibi şeylerin ağırlığı kadar. Özel bir kilo durumunuz mu vardı?
Ysmnkrbnskr duygusm yok aslında şeker falan da çıkmadı kan değerlerim de iyi ama hedeflediğimiz kilo 11dedi paket gıda falan yeme sakın çok zararlı dedi geçen hafta da bayağı gofret falan yemiştim öyle deyince korktum. Normalde doktorum başkaydı ama Doğum yapınca 2aydır buna gidiyorum kendi doktorum daha korkutmadan yumuşak söylerdi her şeyi
ds06 Ysmnkrbnskr aynı haftadayiz aynı kiloyu almışız kaç kiloyla hamile kaldınız ? Doktor başta mi 11 kilo ile doguracaksiniz dedi? Ben kendimi normal diye motive ediyordum doymuyorum çünkü 😄🙈
Ysmnkrbnskr ds06 74ile kaldım 70.5 a düştüm bulantılardan kaç ay yemek yiyemeyince bulantılar geçince fazla kaçırdım 🙈 şimdi de kontrollü gitmeye çalışıyorum
Lazah Ysmnkrbnskr benimde 12+3 günlük şimdiden 3 kilo aldım bile 52 ile başladım bu arada dördüncüye hamileyim kilo verilir ya takmayın kafaya bebişlerimiz sağlıklı olsun yeter
Ysmnkrbnskr Lazah düşük kilo ile başlayanlar daha çok alabiliyormuş yağ depolamak istiyormuş vücut çünkü ama ben zaten kilolu hamile kaldım ama son aylarda daha çok alınıyor ben 5-8ay arası aldım kiloyu bu aylarda almam gerekirken