Ysmnkrbnskr ayseakcura düşük kilo ile mi hamile kaldınız biraz çok gibi ama çevremde herkes 20-25kilo alıyor bana az aldın diyorlar ama doktor farklı söylüyor tabi
Ysmnkrbnskr ds06 74ile kaldım 70.5 a düştüm bulantılardan kaç ay yemek yiyemeyince bulantılar geçince fazla kaçırdım 🙈 şimdi de kontrollü gitmeye çalışıyorum
Ysmnkrbnskr Lazah düşük kilo ile başlayanlar daha çok alabiliyormuş yağ depolamak istiyormuş vücut çünkü ama ben zaten kilolu hamile kaldım ama son aylarda daha çok alınıyor ben 5-8ay arası aldım kiloyu bu aylarda almam gerekirken
SedaveSusam Ysmnkrbnskr ama ben hiç kısmadım yememden herşeyi yedim hamile kalmadan önce aldım galiba alacağım kadar 🙈
ayseakcura Ysmnkrbnskr sen normalle hamile kaldım demişsin ama çok almışsın canım 🤷♀️ Evet ben zayıftım biraz 50 kiloydum boyum 1.60 gerçi ideal ama Sigara içiyordum bıraktım iştahım 5 kat arttı
Ysmnkrbnskr ayseakcura normalle hamile kaldım demedim ki 74le hamile kaldım ondan daha az almam gerekiyor dedim
mhtp2802 Ysmnkrbnskr Canım kilolu hamile kalmışsın bende 27+4 günlüğüm 51 le hamile kaldım şuan 66 kiloyum yani 15 kilo aldım daha şimdiden senden bile çok almışım 🙈ama hiçbir zaman doktor kiloyu çok almışsın demedi zayıf kaldığım için sanırım
Ysmnkrbnskr mhtp2802 düşük kilo ile hamile kalanların şansı işte ben az daha alsam 90 olacam çünkü 😂 doktorlar düşük kilo ile kalanların 16 kilo civarı benim gibi yüksek kilo ile kalanların ortalama 11kilo almasını öneriyor
Ysmnkrbnskr SedaveSusam ben de öyle 64düm 74oldum yazın fazla kaçırdım her şeyi ama yemekler çok güzeldir 😂😍
Ysmnkrbnskr SedaveSusam bazıları kilolu gelin seviyor 😂 seni de seviyor demek iyi bakan kayınvalidelere selam olsun 🥰
Ysmnkrbnskr Cengizenhar2020 az kalmış kavuşmaya son bi 2-3 de alırsın belki sağlıkla gelsin inşallah ❤️