Benim hamilelikten değil ama Benim de başıma şu durum gelmişti. 26 mayıs 2018 de iş yeri devir olacaktı. Tazminatımı verdi ama kıdem tazminatı vermemek için zorla kağıt imzalatmaya çalıştılar bi de tanıdık insanlar.ben kavga çıkardım imzalamadım 30 yaşında bayanım çoçuk azarlar gibi imzala dedi durdular. Kavga çıkınca çık git mağazadan dediler çıkmadım onca yılım var diye. İyice git falan ama çok utandım bunlar olurken. İş arkadaşlarım müşterikerim vardı. Sonra tamam biz cıkarıcaz dediler ama nasıl inancan hemen eniştemi aradım avukata sordu tamam çıksın mağazadan dedi bıraktım işi. Sonra iş mahkemesine taşıdım hemen olayı benden o zaman 1500 gibi rakam için kavga ettiler şimdi davam sürüyo son 2 tane falan kaldı ama 6500 tl falan alicam avukatım öyle söyledi. Zor uzun bi süreç ama sonunda alıyorsun ya onlara karşı güzel bi duygu. Sonra noldu biliyor musunuz cıkarıldıgım iş yerinde 1 ay sonra müdür yardımcısı oldum beni hala orda görünce ölmüşlerdir.👍👍