Eymeninannesiii haksız olarak işten cikartiyorsa (sözleşme bitmisse haklidir, hamilelikten dolayiysa eşit işlem borcuna aykırı olup haksizdir) çalıştığınız yerde 6 aydan fazla calismissaniz ve 30ve üzeri personel çalıştıran bir yerse işe iade davası açabilirsiniz. Ya da haksız fesihten ötürü tazminatlarinizi, alacaklarinizi talep edebilirsiniz. Siz ise gidin. Onlar cikartiyolarsa fesih yazısını size versinler
Gitmezseniz devamsızlıktan dolayı iş akdinin fesih ettik diyebilirler. Avukatim.