Zeyk 9 ay calistim. Cikarken de hicbirsey imzalamadm. Iskura gittim bilgi almak icin senen dolmadigi icin hicbirsey yapamazsin dediler. Daha sonra sigortayla gorustum 1 2 gunluk ihbar sureniz var onun icinde arabulucuya bosuna gidersiniz dediler. Ki 2 aylik da sigortasiz calisma surem vardi. Calistigim yer devlet kurumlariyla belediyelerle calisan biryer resmi kurumlara verilen tekliflerde, faturalarda hep imzam vardi onlardan da fotokopi aldim gosterdim ama sonuc cikmadi malesef.