Nurhan54 Havvanooyeva canim bir arkadis da oylesyid bebek 37 haftalikti plesnya.40 o yjzden aldilar bebgi sseryanla ama suan durumu gayet iyi
Meleyke97 Havvanooyeva men 26-27heftemde duwdum doplere sonra 2hefye sonra falan hekime gosterdim kagizi dedi qocalma var ciftde tezdi sende bele olmagi ama mene dedi martin 27sinfalan gel birde uziye duw deqiq baxaq. Nawqa bir hekimimde evvel mende aciliw duwuk olurdu deye onun elametidi qorxma dedi nebilkm Vallah🤦🏻♀️
Havvanooyeva Meleyke97 o qədər gec getmə mende de hekim analizlərim yaxwi idi deye salmadı 28ci həftədən sonra uziye 27si fevralda gedende şoka düşdüm.hekimden iki əlli yapışmaq lazimdi.
Havvanooyeva Nur-11 sağlıklı büyüsün insAllah.iki günden sonra bir daha ultrasona gircem insAllah hayirlisi
Meleyke97 Havvanooyeva axxx menden olsa her hefte gederem Ama qaynanam omkan verirki hecne olmaz nebil nə tez tez neye gedek o qeder rahatdiki dehwetdi nebilim Allaha qurban olum Inşallah yaxwi olar((ele hey deur qorxma hecne olmaz elebil qarnimin icindedi bilir nedi ne deyil eh
Meleyke97 Havvanooyeva yoldawimda onun sozunnendide men dedikler bow weydi esebdiler bitun eseb stres keçirirəm hergun
Havvanooyeva Meleyke97 he mənə də qaynanam uziye çox duwme ziyandı dedi yoldaşımın yanında sonra hekimde dedi ehtiyac yoxdu deye,indi məndən betər əsir.bizim millətin qanında var deyesen.
Meleyke97 Havvanooyeva Vallah dehwetdiler. Problem olmasa hecne oğlumda Sukir problem hox idi uziye 2defe duwmuwdum ya yox birde dopler fso. Ama indi qizimda basfan beri problem oldu gah aciliw gah duwme riski falan ona görə biraz mesuliyyey lazimdi Allah boyukdu neynek bacim(
Havvanooyeva Meleyke97 sağlıqla qucağıniza alasiz insAllah.anam deyər hemiwe Allahın qoruduğunu cəhənnəm odu da yandırmaz.
Nursonunbu Havvanooyeva 3 gün önce bende aynı şikayetlerden zorunlu sezeryene alındım. Plesenta yaşlanması ve kristalleşme oluşmuştu suyuda bebeğimin sağlığında bi sorun yok çok şükür 37+5 doğurdum bende ama doktorum kesinlikle normal doğum olmaz dedi
Havvanooyeva Nursonunbu bebeye bir şey olmasında sezeryan olsamda olur.bende.bebeyin bir haftası da geride
Nursonunbu Havvanooyeva miyadını doldurmuşsa al bence benimde su azalmıştı eşi yaşlanmıştı o bile beni üzüyordu çünkü bebeğime artık bi yararının olmaması beni piskolojik olarak yıprattı 2 günde halbuki sorun yoktu yani
Gul-08 Havvanooyeva 38+3 te sezaryenle doğurdum ama bebeğim 36. haftadan sonra hiç kilo almamıştı, sizi anlıyorum ben de çok korkmuştum, 2950 gr doğdu bebeğim, gayet sağlıklıydı şu an 6 yaşında☺️ Endişe etmeyin, Allahım sağlıkla kavuştursun inşallah😍
Havvanooyeva Gul-08 kilosu düşük bebeyimin 1kq800 doktor yinede iyi dedi ben çok stres yapıyorum. Çok teşekkür ederim dəstəyiniz için.saglikla büyüsün sizin çocuğunuz ♡
Havvanooyeva Nursonunbu 2 günden bir daha ultrason olcak,sonuca bakcaz.psikolojik olarak cok yoruldum😕