Havvanooyeva canım benimde 32. Haftada doktorum plesenta yaşlanmış dedi çok korktum ben de stres falan yaptım ama değmezmiş çünkü şuan 37. Haftaya geldim çok şükür bir hafta sonra da doğum olacak inşallah, bebeğim takip altında zaten her hafta kontrole gidiyordum bir sıkıntı çıkmadı zaten çıksaydı müdahale edecekti doktor , siz de canınızı sıkmayın ve bol bol meyve tüketin