Mlke canım bende Kasım ayında tüp bebeğe başladım hiç bir sorunumuz yoktu 7 yolluk evliyim 2 düşüğüm vardı. Yumurtalarım aralıkta toplandı doktorum donduralım seni dinlendirelim dedi 9 tane yumurtam donduruldu. Bir ay dinlendirildikten sonra Rahim duvarı kalınlaşınca 24 ocakta transfer oldum. İlk önce hemen çabucak olsun demiştim ama doktor bekleyelim deyince en iyisini bilir diye düşündüm. Birde opu işleminden sonra doktorum karnında şişlik oluşabilir su birikebilir bu yüzden taze transfer yapmayı uygun bulmuyorum demişti.. 3 şubatta hamile olduğumu öğrendim şu an 7+4 deyim bebeği de kalp atışını da gördük çok şükür.. içini ferah tut bol bol dua et inşallah tutar bebeğin..