Mlke Arkadaşlar merhaba ben tüp bebek tedavisindeyim bugün gece çatlama iğnemi olup cumartesi toplama olacak dr um bugün bakılan hormon sonuçlarına göre opu yapıp adet görmemi ve ondan sonra transfer istedi bende kabul ettim açıkçası basta uzulsemde rahmin yorulduğu doğru haklı yani dr kabullendim. ---- sizlerden ricam ilk transferini dondurulmuş embriyodan yapanlar neler yaşadı sonuç ne oldu anlatabilir mi ? --- birde bugün instagramda bir yazı okudum erkek faktörü nedeniyle yapılan tüp bebek tedavisinde dondurulmuş embriyo transferi şansı daha da artırıyor diye sizlerde duydunuz mu ? (bizdede erkek faktörü var)
Gloria13 Mlke ben dondurulmuş embriyo transferi oldum. Benim doktorum taze transfer yapmıyordu dondurulmuş embriyo transferinin daha sağlıklı olduğunu söylüyordu: ben de öyle düşünüyorum sonuçta bedenimiz hormon iğnelerinden yıpranıyor rahim işlem görüyor her şey normale döndükten sonra embriyoyu yerleştirmek çok daha mantıklı. Ben naturel transfer oldum yanı transfer olana kadar hic ilaç kullanmadım rahmim kendiliğinden kalınlaştı yumurtam oluştu kendiliğinden çatladı ve doktorum doğru zamanda transferimi yaptı. İlk denemede hamile kaldım 21 haftalık olduk çok şükür.
Sefiriniizi Mlke hiç alakası yok benim 4.denemem erkek faktörü ama olmadı dondurulmustu.sana tek tavsiyem canım emrbyona pgt yaptır.bak benim 10 tane embryom oluştu 5 AA en iyi kalite .5 tane denedik olmadı.simdi 2 koyduk sonuç beklyorum 10.gunum 21 çıktı ama düşük bı değer.olmazsa yeniden yaptrcam ama pgt li yaptrcam.doktor sana gerek yok der ama ısrar et tabi yaşın kaç eşinin durumu tam ne sende bişey varmi
glnur90 Mlke benim de aynı dediğiniz gibi oldu toplama oldu 1 adet dinlendirildi ve transfer yapıldı 5. Gün embriyosu çok şükür 24+4 haftalık olduk. Rabbim size de nasip etsin 🤲 bende pco vardı ve tek tüpüm var
Misssimsek Mlke canım öncelikle hayırlısıyla inşallah evladını kucağına alırsın rabbim nasip ederde. Ben 3 kez transfer yaptırdım tup bebekte. Ilki taze transferdi kimyasal.oldu. ikinci ve üçüncü donmus transfer di ikisindede pozitif gördük ama biri bos gebelikle sonuçlandı malesef şimdi cok şükür 19 haftalık hamileyim. Tup bebek yaptircam diyenlere hep aynisini tavsiye ediyorum. Kesinlikle donmus embriyo transferi ve tedbir amacli kan sulandirici. 👍
Mlke Gloria13 ay inşallah banada nasip olur 🙏 benim dr um da en az ilaçla tedavi taraftarı mesela yumurta geliştirmek için sadece iğne ve vitamin verdi rahim için extra hiç birşey vermedi bugünde böyle bir kararı olduğunu açıkladı bende kabul ettim dr iyisini bilir diye düşündüm 🤗 inşallah hayırlısı olur hakkımızda sizin tüp bebek yapma nedeniniz neydi acaba özel degilse😊
Mlke Sefiriniizi canım 24 yaşındayım allaha şükür bir sorunum yok eşimin ileri spermi 0 'di. Açıkçası Dr um ne derse onu yapıyorum çok iyi ve gereksiz hiç birşey yapmıyor hakkımızda hayırlısı pgt yapalım derse yaptırırım sorayim bunu 🤗 çok teşekkür ederim
Mlke glnur90 ay inşallah benimde allahın izniyle ilk denemede tutar yazdiklariniz için çok teşekkür ederim dua edin bana da 🤗🙏 --- birde adetin kaçıncı günü transfer oldunuz? ---Opu sonrası kaç gün geçince adet oldunuz?
Svcnbyr glnur90 ayyyy aynı ben :) resmen aynı şeyler bizde şimdi 24+3 olduk ... rabbim dileyen isteyen herkeze nasip etsin bu duyguyu 🙏
Gloria13 Mlke eşimin sperm hareket hızı ve morfolojisi sorunluydu bende de yumurta azlığı vardı ama çok şükür 7 tane toplandı 4 tanesi embriyo oldu 1 i oğlum olacak insallah 3 tanesi de buzdolabında ❤️
Sefiriniizi Bak rahim filmine baksınlar,pıhtılaşma testine baksınlar, histerekopi ,sperm DNA testi ,d vitamini tiroid.bunlarin hepsini ben deneye deneye öğrendim sakin bodoslama baslama
Sefiriniizi Mlke bende başladığımda 25 yaşındaydım.ben doktoruna ne desem gereksiz dedi.yanlis anlama beni.cok pahalı bı tedavi yıpratıcı bı surec.doktor bana gençsin sen dedi ilk aşılama yaptı 5000 öyle gitti.sonra ilk tup yapti.tiroidime bakmadi ben dedim.10 tane 5 AA embryo oluştu.gencsin dedi tek tek koydu.biri tuttu 6 haftalıkken düşük yaptım.neden bilyomusn rahmimde perde çıktı.2 sene sonra başka Dr histerekopi yapalım deyince çıktı.d vitamini o kadar önemli ki benim 10 çıktı.kendim arastrdim.yani araştır öyle gir canım.doktorunz kim
Mlke glnur90 anladım canım merak ettiğim birşey daha var transfer yapmak için sadece rahim duvarı kalınlığına mı baktılar yoksa o adette olan yumurtalarında çatlaması beklendi mi
glnur90 Mlke ben o konuda doktora hiç bişey sormadım. Transferden sonra bir sayfada gördüm kalınlık önemli diye. Doktorum da hiç bahsetmedi bana
Sssedaa Benimde dondurulmus embriyo transferim yapildi.Yumurta toplama isleminden sonra rahim dinlendirildi. Allaha şükür ilk denememizde tuttu.Rabbim nasip etsin
Mlke Gloria13 maşallah sağlıkla kavuşun birbirinize inşallah 🙏🙏 allahım bizede nasip etsin hayırlısıyla. -- opu dan kaç gün geçince adet oldun canım benim😊
Gloria13 Mlke 10 ya da 11 gün sonra olması lazım canım kendi adet tarihime 2 gün kalmıştı daha erken geleceğini söylemişlerdi ama gelmemişti
Mlke Sefiriniizi canım benim haklisin demek istediginj anladim doğru söylüyorsun bende bu sürece gelmeden rahim filmi vitamin tsh demir b12 hepsini ıvır zıvır baktirdim . Bu tedaviye başlarken dr um birçok şeyi istedi tekrar ben Dr a gitmeden baya araştırma yaptım 5 farkli dr la gorustum antalya memorial ivf de murat özekinci dr um 😊
Mlke Sssedaa anladım canım bana 1 adet geçince yapılacak inşallah bir aksilik olmazsa 🤗🙏 allah razı olsun bu sorularıma verdiğin cevaplar içime su serptiriyor umut oluyor çok teşekkür ederim 🙏🙏🙏🙏
Sefiriniizi Mlke Hah desene böyle yavrum 😀ya ben çok çektim.düsmanim bile olsa anlatasim var hiç bir kadın çekmesin yaşamasın.insallah şimdiki transferim tutarsa tüp bebek merkezine gidip moral vercem anlatcam.cok ihtiyaç duyuyo insan.insallah çok güzel geçer 🌿
Mlke Sefiriniizi haklisin valla süreç zor allaha şükür ustesinde geldik baya allahım herkese yardım etsin 🙏 bende başlamadan birşeyler öğrenmek istedim ama bulamadım süreci tamamlayınca forum a güzel ve uzun bir açıklama yazacağım 1 kişiye faydam olsa içim rahatlar 😁 inşallah tutar transferin🙏🙏🙏🙏 oldun mu transfer olacak misin ?