Mlke ha ha ha o guzel uyku dedin de bende oyleydim. Hemşireler bile diyo çok sevdiniz diye. Bizde hiç sperm yoktu canım eşim ameliyat oldu 5 tane sperm bulabildiler 4 embriyo oluştu. 2 si birinci kalite 2 si 3. Kalite hepsi 5. Gün embriyosu. Sadece biri çözüldü üçü hala duruyor. Sperm bulmaları yetiyor canım içini ferah tut çok iyi olacak ben inanıyorum. Bizden embriyo fazla olduğu için dondurma hazenesi fazla kullanılacak diye 500 lira alındı dondurma imzasından sonra. Transferde de cozdurme için 2000 lira alindi. Hastaneye göre ne kadar değişir bilmiyordum. Benimde aynı o hormonlar uçuyor dedi doktor o yüzden ertelendi. Belki diyorum o ay olsa tutmayacakti. Herşeyde var bir hayır emin ol. Ben bu tedavi sürecinde çok hissettim bunu. Allah gercekten isteyene yardım ediyor. Ben istedim o verdi çok şükür. Cokdua edicem inşallah tez zamanda sonuç alırsınız. Benide haberdar et. Transferden sonra da ne dediler ne yapman lazım söylersin belki o zamanda faydam olur inşallah 🙏 opudan sonra 7-10 gün içinde adet oluyormuş zaten. Daha erken yada daha geçte olabiliyormuş. Benim erken oldu. İnşallah seninde erken olur da hemen sonuçlanır 🙏