Karadenizf Rukiye57 çok erken söyledi 12 haftamız bitmişti 13 içindeydik ben sormadım kendisi iki kere bakmak istedi ve kız dedi bacak arasını bize de gösterdi boştu. 15. Haftamda tekrar gittim ki erkek 😁😁 sanırım sonradan oluşmuş penisi felan dedi o da şaşırdı.
Karadenizf Busra_korkmazz ba’de olarak farsçada şarap demek. Ne dilde ne anlamda kullandığınla alakalı. Herşeyde olduğu gibi. Ben “aşk” ı kabul ederek benimsedim.
Mirayveannesi Blackmom Gúlce büyük kizimn adi, ortanca kızım Öykü ve şimdi 8.5 aylık hamileyim onun adı da nasipse Miray olacak🙂
Mrvfndk Aymira aysima almila hümanur ..vs nasil kizlar. Mihrinur diyor esim 🤭🤭 bbir de biz iki edebiyatciyız ona uysun diye isim aradk yok guzel sizce ne olabilr
denizimsi18 Scorpion canım Asel in anlamı bal demek Kuranı Kerim’de geçerken cennetteki bal ırmağı diye geçiyormuş beni de burdan bir anne uyarmıştı tek anlamı bal demek bal da çok güzel bir anlam ve Kurandada geçiyor çok hoş bende kızıma Asel Defne ismini koyacağım oyüzden soyledim💘❣️
SevilayBayram Hazal,Öykü,Berra,Tuana,Rana,Leyla,Meyra,Minel,Nihan,Eflin,Farah,Zümra,Deren,Derin,Bilge,Cemre,Elvin,Berru Listemdeki isimlerr 😂