idilberra Beril düşünüyorum daha güzelini bulamazsam sizce tek isimmi yoksa beril Erva yada beril sare ikili isimmi banada cok az kaldı 🙄
Aysenrr Rukiye57 bi kızım Olsaydı Eliz Duru Koyacaktık ama Oğlum Oldu Yiğit Alp koyduk Eliz duru Çok Güzel bir isim ❤️
ozgetunak Rukiye57 ben sare ıstıyordum kızım olursa dıye ama oy bırlıgıyle defne olacak kız olursa daha cınsıyet net degıl sare yı dusunebılırsın
Zeynepsarem Scorpion asel in anlamı sadece BAL'dır.türkiyede yasayan araplar günlük hayatlarında cok sık kullanırlar mesela cib asel,bal getir bal al demek pek tavsiye etmiyorum
Karadenizf Busra_korkmazz ba’de olarak farsçada şarap demek. Ne dilde ne anlamda kullandığınla alakalı. Herşeyde olduğu gibi. Ben “aşk” ı kabul ederek benimsedim.