ikincibebek2 Bi tane kızım var ismi ece buğlem ,, bi kızım daha olacak hayırlısıyla onun için de Ada ismini düşündük tabi bizde ada ismine uygun ikinci isim arıyoruz 39 haftam bitti hala bulamadım ama😁
Sinem34 ikincibebek2 bızde ılk ısım olarak ada koydum 2.isim arıyoruz ada lina ada liva ada mira ada mina ada su
Mirayveannesi Blackmom Gúlce büyük kizimn adi, ortanca kızım Öykü ve şimdi 8.5 aylık hamileyim onun adı da nasipse Miray olacak🙂
Scorpion Biz ilk başta deniz istiyorduk şimdi asel düşünüyoruz. Değişmezse asel olcak ☺️ Cenentteki bal ırmağı anlamına geliyor.
denizimsi18 Scorpion canım Asel in anlamı bal demek Kuranı Kerim’de geçerken cennetteki bal ırmağı diye geçiyormuş beni de burdan bir anne uyarmıştı tek anlamı bal demek bal da çok güzel bir anlam ve Kurandada geçiyor çok hoş bende kızıma Asel Defne ismini koyacağım oyüzden soyledim💘❣️
Zeynepsarem Scorpion asel in anlamı sadece BAL'dır.türkiyede yasayan araplar günlük hayatlarında cok sık kullanırlar mesela cib asel,bal getir bal al demek pek tavsiye etmiyorum
Karadenizf Rukiye57 önce doktorumuz kız demişti bize ve Bade isminde karar kılmıştık. Bebeğimin erkek olmasına değil bu ismi kullanamayacak olmama üzüldüm 😁 fikir olsun.. Bade.. kutsal aşk 🌼