38+2 de benim bebegin kg bile bilmiyorum en son 35 haftalıkken söyledi 2440 idi sonra 2 kere daha gittim haftaya söylicem hafta oluyor yok bebek kafası aşada yaa bebegin yüzünü bile göremedim en son 20 haftalıkken bi fotosu var. İstersen haftaya sezeryana alalım dedi yada marttın10 da suni sancı yapalım kendi gelmezse kendiliğinden yaaa ben artık gelsin istiyorum