Asyas Damla61 kahverengi bi akıntı o geldiğinde 24 saat içinde doğum başlıyor canım rahim ağzı açılıyormuş sanırım ve o leke geliyormuş bende böyle biliyorum
Asyas utnuspirinc yap kız valla müstehak bunlara 😂 ve teyzemin kızı 2cm açılmada sezeryan isteyip sezeryan olmuş biri 😂
utnuspirinc Asyas ya bana da ole diyolar iste tibe yarabbi ters de gelse inattan normal dogurtcaklar 😂ama bu insanlarin eline gecen ne anlamis degilim ya vala can benim cocuk benim nasil canimiz isterse ole yapariz ama yokkk illa ki sokacakalr ya bisiler 😒
Mespetitsbebes Halime1652 Ins.bekletmeden gelir canim dogum pozisyonunda mi peki birden birede gelebilir sanci son gun cok uzun yuruyus yapmistim vakti mi dogdu faydasi oldu mu bilmiyorum😏
Halime1652 Mespetitsbebes ya doktorum hc bırsey solemıyor çatı muanesı bıle olmadım nasıl dıgar ddm yanı sezeryan normal gbısıne bılmem ki ddı dusun
Asyas Zlstb keşke başka doktora görünseydin her doktor aynı değil bazı doktorlar gerçekten güzel ilgileniyor bazıları muayene etmek için bakıyor sadece
Zlstb Asyas canım onla başlayınca onla kaldık özel hastane allahtan, biz doçent diye kandık açıkçası değişik yani kadın diyor herşey normal ama isterseniz sezeryan yapabiliriz risk almayalım derseniz falan diyo beni hep dellendiriyor🤦♀️
Zhrnz Asyas iyiki inat.edip normal.dogurmusun cnm hayirla buyusun insallah 🤗🙌benim nasipse az.kaldi 3. Dogumum olucak tecrubeli olsaktaa esimlee ayy diyince geliyomu diyo her zaman bu urumda acemiyiz sanirim😂
Zhrnz Sudeeali seninde.haberini.bekliyoruz cnm insallahda sular seller.gibi cabucak bi dogumun olur 🤗
Asyas Esilyaa artık 7 cm açılmadan sonra acı hissettim ben yani kendimi yerlere atacaktım oda halsiz kaldığım içindi yoksa dayanılmayacak bir acı değil gerçekten zaten kendini motive etmen önemli bitecek sadece o gün çekeceksin o acıyı hep bu acı olmayacak böyle düşün korkma sakın korkarsan daha zor geçer
Asyas utnuspirinc dışarıyı dinlersek ölelim biz 😂 takmıycaksın canın nasıl istiyorsa öyle yapacaksın bende biraz inatçılık var abim bile demiş onda eşşek inadı var o normal yapar 😂
Adazeynep-inAnnesi Halime1652 kaçıncı haftadasiniz ben hem özele hem devlet hastanesinde kontrol yaptiriyordum ozeldeki doktorumuz 37+4 deyken haftaya gel çatı muayenesi yapalım normale müsait mısın bakalım dedi38+5 de gittik normal doğum dedi devletteki doktor hiç çatıya bakmadan normale hazırlıyor anlamadım gitti
Zhrnz Halime1652 toplamda 40 hafta oluyo.ama.bazi.dr lar 42 ye kadar bekletiyo ama geneli 40 hafta dolunca almak.istiyo.risk olusuyo cunku
utnuspirinc Asyas vala oh iyi yapmissin ya 😁bende inat yoktur unuturum ama bunda fena taktiriyorlar bana 😂
GamzeSabo Asyas nişanın gelmesi kesin 24 saat demeyelim de 24 saat ile 1 hafta arasında değişebiliyormuş bebeğin doğması🤗 nişan geldiğinde hemen hastaneye gitmenize gerek yok ama su geldiğinde gitmek gerekiyor anne ve bebeğe giden tüm yollar açılmış oluyor 😊 Damla61
Halime1652 Asyas 38 haftayım degıstıremem ki bde cevremdekı devlettekı en ıyısı ama yöntemi farklı mi anlamadım
nuni61 Nazduru ayni senin durumundayim ben de. 2 martta kontrol var 40 a girecegim insallah 4-5 cm e falan çıkarda suniye gerek kalmadan her şey hallolur 🙏😊
Nazduru nuni61 nuni61 inşallah amin Allah bir avazda kurtarsın hepimizi 4/5 cm olur inşallah ozaman yatışı ı kabul ederim 4/5cm normal miş galıba okuduğum kadarıyla sızın acılma varmı
Asyas Azrafatmatuana özel hastanede sezeryan istersen alıyorlar canım devlette bağırta bağırta doğurtuyolar zorla
Asyas aysundeper seni yatırıyolar göbüşüne 2 tane şey takıyolar sırt üstü yat diyorlar agrı yokken yatılıyorda sancınla kıvranıyorsun o yatakta çünkü yürürken sancı daha iyi çekiliyor
aysundeper Asyas anladım. Teşekkür ederim canım bebişinle bir ömür boyu sağlık ve mutluluk içinde yaşayın inşallah 😊😊