38+6yim yarin 39 oluyorum ama bebegim bir hafta onden gidiyor. Yarin kontrolum var doktorum doguma gelir gibi gel dedi bir bakalim olmadi sezeryanla alalim dedi. Yaklasik 2 3 haftadir hafif sancilarim var nst de 100e kadar cikti ama nişan suyum vs yok sancilarimda ara sira oluyor gunduz neredeyse yok gibi aksamlari oluyor. Sezeryan olmak istemiyorum normal dogum yapabilecekken neden sezeryan olayimki diyorum. Ne olur nasil olur bilemiyorum vakti saati ne zamansa o zaman gelsin diyorum. Rabbim hayirlisiyla kucagimiza almayi nasip etsin bekleyem herkes icin. Yorumlarinizi takip ediyorum ayni durumda olan vardir belki diye :)