Bizde 39+5 olduk bugün. Sadece gece belimden biraz vuruyo ağrı ve gidiyo. Gece çok hateketli oluyo beni rahatsız eden yanı o sadece kemiklerim yer değiştiriyo gibi oluyo. Akıntım çok fazla altıma kaçırıyo gibi hissediyorum. Doktor kontrolünde bebek baş aşağı normal görünüyor. Şuanda 3260 kg. Ne ağır bi sancı ne nişan ne de su. Bakalım bize ne olacak. Hepimiz için hayırlısı neyse o olsun inşallah. Mübarek gecedeyiz bol dua edin kızlar 🤲🏻🤲🏻