Merhabalar, biraz uzun olabilir hakkınızı helal edin ☺️ 10 Şubat sabahı uyandım güzel güzel kahvaltımı yaptım öğlen karnımda ufak ufak ağrılar olmaya başladı tabi ilk hamilelik olduğu için normal ağrılar diye evham yapmadım uzandım falan gün boyu agrılar gelip gitti falan akşam 7 oldu ağırlar biraz belirginleşmeye başladı o arada ablam Aradı nasılsın argın falan varmı diye bende evet bi ağrı var ama sancımı bilmiyorum iyiyim dedim oda bi telaşla bana geldi yemek falan yedik 8 e doğru sancı olduğunu iyice anladım evde yürümeye başladım duşa girdim çıktım agrılar arttı dakika tutmaya başladık 11 oldu ben dedim eşimle ablama yatalım gece bişi olursa kaldırırım ben sizi :) tabi beklediğim an gelmişti ben yatakta dakika tutuyorum elimde telefon lavaboya gidiyorum bakıyorum ne nişan var ne su gece 3 oldu artık ben yatakta duramıyorum kalktım bi duşa daha girdim yürüdüm dedim gitmenin vakti geldi üzerimi giyindim o kadar relaxım ki eşarbımı falan ütüledim giyindim hazırlandım eşimi uyandırdım hadi gidelim dedim hemen kalktı ablamı kaldırdım sanki ablam doğuracak öyle bir telaşla kalktıki yataktan 😂 eşyaları aldık çıktık tam hastaneye 5 dakika kala yolda polis çevirmesi vardı ☺️Şans kızım daha doğmadan çevirmeye takıldı ordan kimlikleri kontrol ettiler biz hemen hastaneye neyse beni aldılar doğumhaneye ebe geldi çatala çıkmamı söyledi ilk defa alttan muayene olucaktım biraz gerildim ebe bir baktı 5 cm açıklık doğum başlamış üzerini çıkar önlüğü giy dedi ilk defa orda buz kestim 😱 neyse gittim ebe hemen suni sancı falan taktı doktorumda oradaydı suyumu patlatmasını söyledi tekrar çatala çıktım suyumu patlattığında acı hissetmedim üzüldüm sadece bebeğim artık karnımda olmayacaktı sancıları güzel karşıladım yürüdüm doğumhanede serumun biri bitti diğerini taktı yeni bir suni sancı daha ilk ntsde dayandım ikinci suniden sonra nst bağlayınca ortalığı inlettim ebe ile kavga ettim bağırdım en son çıkar beni burdan falan dedim kız sesime dayanamadı ablamı içeri aldı ablam geldi koluna yapıştım artık diyorum bana işkence yapıyolar burda söyle çıkarsınlar beni burdan kessinler dayanamıyorum öldürün daha iyi daha neler neler sonra ebe geldi böyle bağırırsan ablanı dışarı çıkarırım diye beni tehdit etti 😂 tabi beni nst den çıkardı yürü dedi yürüyorum ama bacaklarımda derman yok dua ediyorum falan saat 7 buçuk oldu sonra geldi yere çök sancı geldikçe ıkın dedi ama hiç halim yok 2/3 kez ıkındım doktor geldi çatala çıktım artık başlıyoruz dedi işte bi kadın daha geldi karnıma bastıracagını söyledi ilkten korktum bişi olursa diye ablamı çıkardılar dışarı tabi bana ıkınma hissi gelmiyor bebek ittirmiyor kendini sancı geldiğinde bize haber ver ve uzunca ıkın dedi doktor dediği gibi yaptım 4 ıkınmayla sesini duydum bebişimin çok şükür sağlıklıydı ☺️❤️ Herşey güzeldi ama o son 1 saat beni benden aldı ☺️☺️ Neden inat uğruna oldugunuda açıklayayım annem yengem kuzenler teyzemler falan ayyy o doğuramaz sezeryan olur o kim normal doğum kim demişler 😂ama iyiki demişler yoksa inat edip o sancıda kendime gaz veremezdim gider sezeryan olurdum hepsine teşekkür ederim beni gazladığınız için ☺️☺️☺️☺️