damlac ben yaptirdim hiç bişey olmadı.ben gebelikte ikili üclü tarama testlerinin yapılmamasini anlarım da aşı,şeker yüklemesi vs...neden yapılmaz anlamiş degilim.bence yaptırın.doğuma gittigim gün doktor bi kadinin gebelik bilgilerini alirken tetenoz oldun mu sorusuna hayır dedi kadın, doktor çok sinirlendi kızdı kadına.