damlac Ben de 2 doz yaptırdım , merak etmeyin sıkıntı olmuyor..Hemşire 5 doza tamamlamayı önerdi..Ömür boyu koruyuculuk olsun diye..Bazen önemsemediğimiz çok küçük kaza veya yaralanmalardan büyük şeyler yaşayabiliyoruz..Allah korusun önlemimizi almamız gerek..