Leyla508 çok komik gerçekten ya. Benim de öncesinde bir kaybım var ne yazık ki dolayısıyla endişe ve kaygı doluyum. Kaldı ki kaybım olmasa bile hamilelik döneminde çoğu anne gibi ekstra endişeli ve kaygılı olmamız çok normal. Bir dolu şey okuyoruz ve duyuyoruz. Kendi adıma söylüyorum bunun parayla hiçbir ilgisi yok. Ücretli olsaydı da aynı şeyi sorardım size. Ama bu uygulama hep böyle herşeyi bildiğini sanan iki kişi çıkıp saçma sapan yorum yapmasa olmuyor. Bir şey sormak istemez olduk onların yüzünden. Bence kendi düşüncesini yansıtmış hanım efendi. Herhalde kendisinin akıl okuma yeteneği yoktur. İnsanlar gerçekten çok ön yargılı