Damlapilatin buradayım canım benim yaaa üzülme onlar doğru sonuç vermiyor pek banada 2li riskli çıkmıştı 1:188 3lü yaptım temiz çıktı ama gösterdiğim doktor sana neden 3lü yaptılar amniyosentez yapmaları lazım demişti perinatolojiye göndermişlerdi zaten bende gittim 19+6 da 4 perinatolog baktı hiç bir şey görmediler üzülme eminim sende de bir sey yoktur perinatoloji uzmanlarıda çok büyük risk değil dedi 188 kadın getirelim yan yana bunlardan birinin bebeği down dedi amniyosentez değil fetal dna öneririm demişti ama bu sonuçlara gerek yok birde usg de bakalim orada da sorun görürsek o zaman öneririz dedi baktılar gayet iyi gördüler çok şükür. Benim 2. Çocuğumda da risk var demişlerdi onda sa 3lü ve detaylı usg de bakıldığında sağlıklı olduğu anlaşılmıştı. Sen şimdi kaçıncı haftadasın