SeHer1909 ben de kilolu hamile kaldım boyum 1.65 kilom 76ydı şuan 78,79 gidip geliyorum kabızlık sorunu hayatımın her anında vardı gebelik ve kullandığımız kan ilaçlarından dolayı daha da atttı tabi ki sanırım her şey genetik ilk haftalarda çok mide bulantısı yaşadım bir de ☺️