AlGa bizde kızımla 19.1 olduk çok şükür. Kıpır kıpır hareketlerini hissediyorum artık. Hatta dün bir tekme attı tam elimin altından neye ugradigimi sasirdim🙈 yarın kontrolumuz var inşallah herşey yolundadır. Valla o endişe kaygı korku geçmiyor. Kimildoyor biliyorum hissediyorum ama ya bişey oldu da hissettigim başka birseyse diye bazen kafayı yiyorum. Inşallah sag salim dogsunlar💕