Zs18 ben normal doğum yaptım 13gün oldu.Naciazne fikrim,elbet doğum zor kolay değil ama sonrası o kadar kolay ki kızlar.Doğumhaneden beraber çıktık yavrumla,odaya geçince hemen emzirebildim sütüm sancılar sırasında inmeye başlamıştı çünkü,hemen ayağa kalktım,büyük ve küçük tuvalet hiç sorun olmuyor (genelde bu merak ediliyor,bende ederdim)dikişim olmasına rağmen,kızıma kendim bakabildim Doğum sonrası.