Ve daha doğumhanede bebeğim kucağıma verildiğinde bir anda sancı acı herşey bitttiğinde iyiki dedim normal doğum yaptım.İnanın ölecek bitecek bi acı değil bence Allah kaldıramayacağı acıyı vermez kuluna,bizi ona göre yaratmış İnanın kızlar bence hiç pişman olmazsınız ❤Ve hep şunu diyorum benim gibi canı tatlı biri yaptıysa herkes yapar 💪