Merhaba ben ilk doğumumu normal yaptım 33 yaşındaydım tavsiye ederim dünyada kızımın doğduğu anı unutamam..sancı çekeceksiniz tabi ki kendinizi mutlu sona hazırlayın yeter🙂 şu an 8 haftalık hamileyim ve 2. doğumumu da kesinlikle normal yapmak istiyorum tabi bir gereklilik olmazsa..